Висящ стол, хамак тип люлка MAXIMUM, С надуваема възглавница
Висящ стол, хамак тип люлка MAXIMUM, С надуваема възглавница
Доставчик: MAXIMUM
69.00лв. (57.50лв. без ДДС)
Описание
Доставка
Гаранционна политика
“Висящият стол, хамак тип люлка, наподобяващ “гнездо” или “хралупа” предлага гостоприемно и уютно място за игра, учене, четене или сън. Изработен е от здрав и дебел памучен плат, устойчив на атмосферни влияния. Подходящ за дома, терасата или градината. Сгушени в меката памучна тъкан, върху голямата и пухкава възглавница, може да намерите тишина и уединение. Нежното люлеещо движение стимулира чувството за равновесие и оказва положително въздействие на способността за концентрация при четене. Комплектът съдържа хамак, надуваема възглавница, помпа, ремък, карабинер и планка с анкерни болтове за окачване. Размери – 170 х Ф60 см. Дължина ремък – от 80 см до 145 см. Ширина ремък – 5 см. Материал – памук. Тегло за комплект – 1.6 кг.”””
:Размери: : 170 х Ф60 см
Материал: : памук
Тегло за комплект: : 1.6 кг
Нето:0.00
Бруто:0.00
МАХ размер:0.00
Обем:0.00:
:Размери: : 170 х Ф60 см
Материал: : памук
Тегло за комплект: : 1.6 кг
Нето:0.00
Бруто:0.00
МАХ размер:0.00
Обем:0.00:
Държави на доставка: България
- Срок за доставка в гр. София – от 1 до 2 работни дни.
- Срок за доставка за друга част от страната – от 2 до 5 работни дни.
- Безплатна доставка над 149,99 лева.
ОБЩИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Политика за връщане
Важно: ако продуктът отговаря на описанието, но има технически проблем, моля, следвайте стъпките, описани в таб „Гаранционни условия“. Ако сте получили продукт, който не съответства на описанието, или сте получили грешен продукт, моля, свържете се с търговеца на имейл: [email protected] .
Ако сте получили функциониращ продукт, отговарящ на описанието, но желаете да се възползвате от правото си да го върнете в рамките на (период за връщане) дни, моля, следвайте стъпките по-долу.
1.Изпратете следните данни на имейл [email protected]:
– Дата на получаване на продукта
– Имена на клиент
– Телефон за връзка
– Тип и номер на платежния документ (касова бележка, фактура, разписка от куриер за пощенски паричен превод)
– При желание от Ваша страна, можете да посочите причина за връщане
2. След изпращането на данните, представител на 1001.bg ще се свърже с Вас.
Моля, осъществете връзка с търговеца, преди да изпратите продукта обратно към него. Ако срещате затруднения при опитите си за свързване с търговеца, моля, пишете ни на имейл [email protected] .
4. След потвърждение от търговеца, изпратете продукта на адрес:
Получател: ************************
Адрес: гр. Елин Пелин, бул. България 40
Тел.: ************************
Предпочитан куриер: Еконт
Моля, имайте предвид, че транспортните разходи за връщане на продукта са за Ваша сметка.
Полезна информация:
Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. При покупка от www.1001.bg този срок се удължава на 15 дни. В този случай ************************ ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от 1001.bg стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на 1001.bg.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако установите при самото получаване на стока, че тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране, или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас и/или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.