Често задавани въпроси
Поръчката онлайн ти носи редица предимства:
1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация;
2) Резервацията на продуктите се прави автоматичко при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“;
3) Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си;
4) Лесно е за проследяване – влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.
За да направите поръчка, просто изберете продуктите, които искате да закупите, добавете ги към количката и следвайте инструкциите за завършване на поръчката на страницата за плащане.
Корекция на поръчка, регистрирана към 1001BG, може да направиш, ако тя не е с издадена фактура, като се свържеш с нас. За продукти, предлагани и с доставка от 1001BG, фактурата може да намериш в “детайли на поръчката” в секция “Моите поръчки“. За корекция на адрес за доставка, веднага след регистриране на поръчката, в “детайли на поръчката”, ще откриеш опция за промяна. Относно промяна на получател или адрес за доставка куриерската фирма дава възможност за извършване на корекция по електронен път, чрез тяхната платформа. За целта пратката следва да е пристигнала в куриерски склад.
Промяна на поръчка към Marketplace търговец може да бъде извършена преди поръчката да бъде изпратена към теб.
В случай, че поръчката, която желаеш да промениш, е обработена, можеш да регистрираш нова с останалите продукти и те ще се доставят отделно.
Предлагаме 3 начина на разплащане:
– наложен платеж при доставка
– банков превод
– плащане с карта
Корекция на фактура (име на фирма или получател, булстат, регистрация по ДДС) за продукти, предлагани от 1001BG, може да бъде извършена само при следните условия:
• Поръчката да е изцяло приета;
• Да няма връщане по нея;
• Да не е на стоков кредит;
• Да не е фактурирана преди повече от 5 дни;
• Актуалните данни да са предварително запазени в клиентския акаунт, секция “Данни за фактуриране”.
Фактури за поръчки, с които са закупени подаръчни карти, не подлежат на корекция.
За продукти, предлагани от Marketplace търговци, ще бъде изпратено запитване към съответния търговец за извършване на корекция.
Ако отговаряш на условията за извършване на корекция на издадената фактура, можеш да се свържеш с нас.
Времето за доставка зависи от вашата локация и наличността на продуктите. Обикновено доставката отнема от 2 до 5 работни дни след потвърждаване на поръчката.
www.1001.bg предоставя възможност на търговци да предлагат продукти от свое име и под собствената си търговска марка в www.1001.bg, като част от www.1001.bg Marketplace.
За да можете да предложите продуктите си в www.1001.bg Marketplace, е необходимо да отговаряте на няколко условия:
– Да разполагате със собствени стоки, които са разрешени и подходящи за продажба по интернет;
– Да разполагате с ресурс за обслужване на поръчки и организиране на бърза доставка до всяка точка на България;
– Да разполагате с ресурс за обслужване на поръчки и организиране на бърза доставка до всяка точка на България;
– Да разполагате с електронна база данни с предлаганите продукти, включително описания и снимки на артикулите с висока резолюция;
– Да разполагате със специалист(и), които да подготвят и експортират информацията за продуктите ви (описания, снимки, характеристики) към платформата www.1001.bg Marketplace(посредством XLS файлове, XML / CSV, или пълна интеграция чрез API);
– Да осигурявате гаранционно обслужване на продуктите, за които е приложима гаранция съгласно българското законодателство.